Online marketing eszközök

Érdeklődők szerzése? Piacra lépés? Közösségépítés? Keresőoptimalizálás? Üzleti céljaid szerint állítjuk össze online marketing mixed!

Miben segít az online marketing?

Piackutatás

Új ötleteket fedezhetsz fel a trendek és kulcsszavak elemzésével.

Keresőoptimalizálás

A rangsor legelejére állhatsz, több látogatót szerezhetsz a SEO segítségével.

Buyer persona

Az analitikákkal jobban megismerheted a célközönségedet.

Piacra lépés

Könnyebben kommunikálhatod értékajánlatodat a célközönség részére.

Lead generálás

Több érdeklődőt vonzhatsz keresőbarát tartalmak gyártásával, PPC hirdetésekkel.

Branding

Kiszállhatsz az árversenyből; elkötelezett közösséget építhetsz márkád köré.

Online marketing területek

A te céljaidat milyen online marketing eszközök támogatnák?

Hogyan kezdjük el?

Egy online marketing projekt leggyakrabban az alábbi területek felülvizsgálatával kezdődik.

01

Weboldal

A honlap UX, UI és SEO követelmények (onsite, offsite, technikai) szerinti elemzése.

02

Marketing FUNNEL

Milyen tartalmakkal találkozik a célközönséged? A látogatók terelésének felülvizsgálata honlapon, közösségi média felületeken, email kampányok útján.

03

PPC hirdetések

Kulcsszavak, kampánybeállítások, szöveg és céloldal elemzése Google Ads, Facebook és LinkedIn platformokon.

04

Webanalitika

Konverziómérés és optimalizálás, mérések beállításai Google Analytics, Tag Manager és Google Search Console adatai alapján.

Milyen eredményeket várhatsz?

Az online marketing felülvizsgálat, azaz a helyzet elemzése után jöhet a javítás. Rám az alábbiakban számíthatsz:

HU