Építs ügyfélszerző futószalagot marketing automatizációval!
Kutatások szerint a honlapra érkező forgalom 79%-a bármiféle interakció nélkül lekopik, és nem feltétlen azért, mert rossz minőségű, hanem, mert hiányzik a személyre szabott tartalom, az utánkövetés, az edukáció és az újraaktiválás.
A marketing automatizáció ezeket a folyamatokat email, remarketing, chat és sms funkciók segítségével egy átfogó rendszerbe rendezi, hogy visszahozza és végigvezesse az érdeklődőket az előre megtervezett vásárlói úton.
Nem elég forgalmat terelni a weboldalra – komplex rendszer kell ahhoz, hogy az egyszeri honlaplátogatóból ügyfél legyen.
Személyre szabott tartalom nélkül nincs figyelem és elköteleződés.
Az email továbbra is a leghatékonyabb és legolcsóbb eszköz, ahol megszólíthatod a látogatóidat.
A remarketing lehetővé teszi, hogy a látogatók visszatérjenek az ajánlatodhoz.
Összekapcsolja a rendszert és a megfelelő tartalmat a megfelelő időben teszi a látogató elé.
Ha nincs működő folyamatod, nincs mit automatizálni. Legalább egy hipotetikus, 3-4 lépésből álló vásárlói útvonalra lesz szükségünk. Ismerjük meg a célközönségedet, térképezzük fel a vásárlási döntéshez vezető lépéseket, és tervezzük meg, hogyan kezeljük a beérkező érdeklődőket!
A tartalom a rendszer lelke. Az automatizált folyamat csak akkor működik, ha releváns, személyre szabott tartalmat juttatunk el a megfelelő érdkelődőnek, a megfelelő időben. Ehhez figyelembe kell venni, hogy honnan érkezett a látogató (PPC, organikus), hol tart a vásárlási folyamatban (TOFU, MOFU vagy BOFU), és milyen viselkedést mutatott (árazási oldal látogatása, esettanulmány letöltése).
A marketing automatizáció egyik lába az email marketing, mely sokak szerint a múlt, de valójában a az egyik legpontosabb és legértékesebb adatforrás, ami alapján lehetetlenné válik az automatizáció személyre szabása.
A workflow egy előre definiált, feltételalapú lépéssorozat, mely a felhasználó viselkedésére reagál. Ezek a folyamatok teszik lehetővé, hogy minden érdeklődő személyre szabott élményt kapjon, anélkül hogy minden egyes üzenetet manuálisan kellene küldeni.
A rendszer tesztelés után élesíthető. Fontos. az automatizáció nem kiváltja, hanem támogatja a személyes kapcsolatot. a Jól kivitezelett folyamatok nem robotizálnak, hanem gördülékenyebbé teszik az ügyfélszerzést és megtartást.
Jelentkezz egy ingyenes konzultációra, ami után elkészítek egy marketing tervet a folyamatok automatizálására!
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat
Személyre szabott tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez információkat, például sütiket, tárolunk az eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat, például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat, kezelünk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk.