Legyen minél több honlaplátogatódból érdeklődő, majd vásárló!
Érdekes tartalmak készítésével, megosztásával nagyobb webhelyforgalmat érhetünk el.
Értékes tartalmak készítésével a látogatókból feliratkozókat, érdeklődőket építhetünk.
Az előmelegített érdeklődőre célzott tartalom bizalmat épít, vásárlást generál.
A forgalomnövelés mellé startégia kell. A jó tartalommarketing segít, hogy a látogatókat a vásárlás felé tereljük.
Ebben a szakaszban vannak azok, akik érdeklődhetnek a termék vagy szolgáltatás után, de még nem kötelezték el magukat melletted.
A tartalommarketing célja, hogy látogatókat (fizetett vagy organikus forgalmat) tereljünk weboldaladra, tájékoztassunk, felhívjuk a figyelmet egy problémára.
A lead generálás tartalommarketing eszközei:
Ebben a szakaszban a látogatók már hallottak rólad, de még nem állnak készen az ajánlatkérésre, vásárlásra.
A tartalommarketing célja a bizalomépítés, adatbázis-építés. Lehetséges eszközök:
Ez a marketing-tölcsér legutolsó szakasza, ahol az előmelegített érdeklődőnek már csak némi biztatásra van szüksége ahhoz, hogy ajánlatot kérjen vagy vásároljon.
A tartalommarketing célja az ösztönzés. Lehetséges eszközök:
Szervezd ki lead-generáló kampányodat részben vagy teljes egészében! Amiben számíthatsz rám:
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat
Személyre szabott tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez információkat, például sütiket, tárolunk az eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat, például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat, kezelünk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk.