Lead generálás

Legyen minél több honlaplátogatódból érdeklődő, majd vásárló!

A lead generáláshoz tartalom kell!

Vonzz több látogatót!

Érdekes tartalmak készítésével, megosztásával nagyobb webhelyforgalmat érhetünk el.

Szerezz több érdeklődőt!

Értékes tartalmak készítésével a látogatókból feliratkozókat, érdeklődőket építhetünk.

Legyen több vevőd!

Az előmelegített érdeklődőre célzott tartalom bizalmat épít, vásárlást generál.

Készítsünk marketing tölcsért!

A forgalomnövelés mellé startégia kell. A jó tartalommarketing segít, hogy a látogatókat a vásárlás felé tereljük.

1. szakasz - lead generálás

Ebben a szakaszban vannak azok, akik érdeklődhetnek a termék vagy szolgáltatás után, de még nem kötelezték el magukat melletted. 

A tartalommarketing célja, hogy látogatókat (fizetett vagy organikus forgalmat) tereljünk weboldaladra, tájékoztassunk, felhívjuk a figyelmet egy problémára.

A lead generálás tartalommarketing eszközei: 

  • blog;
  • közösségi média poszt; 
  • letölthető anyag (lead-mágnes);
  • kalkulátor;
  • infovideó.

2. szakasz - érdeklődő generálás

Ebben a szakaszban a látogatók már hallottak rólad, de még nem állnak készen az ajánlatkérésre, vásárlásra.

A tartalommarketing célja a bizalomépítés, adatbázis-építés. Lehetséges eszközök:

  • szoftver próbaidőszak;
  • regisztráció után kattintható termékbemutató; 
  • esettanulmány;
  • hírlevélfeliratkoztatás;
  • email tanfolyam;

3. szakasz - ajánlatkérés / vásárlás

Ez a marketing-tölcsér legutolsó szakasza, ahol az előmelegített érdeklődőnek már csak némi biztatásra van szüksége ahhoz, hogy ajánlatot kérjen vagy vásároljon.

A tartalommarketing célja az ösztönzés. Lehetséges eszközök:

  • ingyenes felmérés;
  • termékbemutató webinárium;
  • termékbemutató videó;
  • Q&A;
  • ingyenes tréning;
  • ingyenes próbaidőszak.

Tervezzünk lead generáló kampányokat!

Szervezd ki lead-generáló kampányodat részben vagy teljes egészében! Amiben számíthatsz rám:

regina-laszloczky-startup-marketing
HU