A szomszédsrác

Ő a haver, a jó szomszéd, akire mindig lehet számítani. Az archetípusba tartozó brandszemélyiség két lábbal áll a földön, hiteles és megbízható. Gyakran tömegeket szolgál ki; az inkluzív, könnyen elérhető tömegtermékek tartoznak ide.

Archetípusod: a szomszédsrác

Te vagy a legjobb barát, csapatod legkedveltebb figurája.

A szomszédsrác archetípus

Milyen jellemzői vannak?

A tipikus laza, vicces haver. Közösségi szellem, a valahová való tartozás érzése vezérli.

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Adam Sandler

Drew Barrymore

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

Gyakorlati útmutató az email fiókodban

Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!

HU