A szomszédsrác
Ő a haver, a jó szomszéd, akire mindig lehet számítani. Az archetípusba tartozó brandszemélyiség két lábbal áll a földön, hiteles és megbízható. Gyakran tömegeket szolgál ki; az inkluzív, könnyen elérhető tömegtermékek tartoznak ide.

Ő a haver, a jó szomszéd, akire mindig lehet számítani. Az archetípusba tartozó brandszemélyiség két lábbal áll a földön, hiteles és megbízható. Gyakran tömegeket szolgál ki; az inkluzív, könnyen elérhető tömegtermékek tartoznak ide.
Te vagy a legjobb barát, csapatod legkedveltebb figurája.
A tipikus laza, vicces haver. Közösségi szellem, a valahová való tartozás érzése vezérli.
Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.
A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.
A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle.
Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.
A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.
Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat
Személyre szabott tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez információkat, például sütiket, tárolunk az eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat, például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat, kezelünk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk.