A szerető

Ő testesíti meg a vonzódást, a csábítást, az ellentétek feloldódását a szerelemben. Szenvedélyes és vágyai által vezérelt. A „Szerető” archetípusú brand gyakran érzéki, szeretné célközönsége tetszését elnyerni mind érzelmi, mind pedig fizikai síkon. Tipikusan a szépségipar és a divat márkái kapcsolódnak ide.

Archetípusod: a szerető

Szenvedélyed és érzékiséged vonzza az embereket. Élettel teli vagy, és élvezed az életet, kihasználsz minden jót, amit fizikai, lelki és szellemi síkon kaphatsz.

A szerető archetípus

Milyen jellemzői vannak?

Ő az igazi csábító, akiért rajonganak az emberek. A fizikai élet örömeire biztat, életerőt és bőséget sugároz. 

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Jude Law

Palvin Barbara

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

Gyakorlati útmutató az email fiókodban

Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!

HU