A gondoskodó

Ő egy igazi támogató, védelmezi a gyengéket és kiszolgáltatottakat. Feminin, gyakran a szociális (oktatás, egészségügy) szektorban szerepet vállaló brandek tartoznak ide.

Archetípusod: a gondoskodó

Rád bátran számíthatnak az emberek, önzetlen és empatikus vagy. Vallod, hogy nem az erő, hanem a támogatás mozdítja előre a világot.

A gondoskodó archetípus

Milyen jellemzői vannak?

Egy igazi szent. Az archetípus – bár férfi képviselői is vannak – legkönnyebben az „éteri nő” képével illusztrálható: önzetlen, jeleskedik a gondoskodásban, az eszköztelenek megsegítésében, a gyengébbek ápolásában. Személyében összekapcsolódik az anyaság, a nőiesség és a bölcsesség.

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Pál Feri

Diana hercegnő

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

Gyakorlati útmutató az email fiókodban

Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!

HU