A bolond

Ami a szívén, az a száján. A bolond szórakoztató, játékos, életvidám és gondtalan. Stand up művészek, eseményszervezők, kreatív írók, influenszerek, színészek és előadóművészek, játékfejlesztők tartoznak ehhez a karakterhez.

brand szemlyiség - bolond

Archetípusod: a bolond

Mindig a jelenben élsz, követed a szíved szavát. Nyitottság és spontaneitás jellemez; optimista vagy, készen állsz az új tapasztalatok megszerzésére.

A bolond archetípus

Milyen jellemzői vannak?

Hű önmagához, szívből él. Van bátorsága hátrahagyni a régi dolgokat, melyek már nem szolgálják a fejlődését. Igazi vállalkozószellem, aki elszánt önmaga meghaladására. Másik aspektusban ő testesíti meg az őszinte udvari bolondot, aki humorral karikírozza ki a rendszert.

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Robin Williams

Pottyondy Edina

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

Gyakorlati útmutató az email fiókodban

Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!

HU