A bölcs

Ő a tanár, az elemző, a szakértő, a tanácsadó, a mentor, a spirituális vezető, akit a tudásszomj, és a világ megismerésének vágya vezérel.

Archetípusod: a bölcs ember

Szakmailag hiteles, szerény és magabiztos vagy. Intelligencia és nyitottság jellemez, mellőzöd a sallangokat.

A bölcs archetípus

Milyen jellemzői vannak?

Ő a szellemi vezető, aki intelligenciával megérti a világot, és átadja a tudását. Hallgatnak rá az emberek, számít a véleménye.

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Albert Einstein

Oprah Winfrey

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

Gyakorlati útmutató az email fiókodban

Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!

HU