Az alkotó

Az alkotó archetípusba tartozó brand innovatív, hatáskeltő, imaginatív. Értékeli az eredetiséget, és ösztönösen egyedi nézőpontokból közelít meg egy-egy helyzetet.

Archetípusod: az alkotó

Eredeti a gondolkodásmódod, jó ízlés jellemez, és képes vagy arra, hogy a semmiből nagy dolgokat teremts.

Az alkotó archetípus

Milyen jellemzői vannak?

Vizuális, újító, egyéni. Azok a brandek, melyek ebben az archetípusban élnek, gyakran kapcsolódnak a művészetekhez (festőművészek, zenészek, grafikusok, designerek, írók) vagy az építészethez, tervezéshez, mérnöktudományokhoz.

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Rubik Ernő

Frida Kahlo

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

Gyakorlati útmutató az email fiókodban

Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!

HU