Az ártatlan

Az archetípusba tartozó brand a tisztaság, az optimizmus és az őszinteség megtestesítője. Gyakran nosztalgiát ébreszt az emberekben, a régi jó dolgokra emlékeztet, ezért a biztonság érzetét is társítják hozzá.

Archetípusod: az ártatlan

Örök optimista, gyermekien ártatlan, romantikus lény vagy. Az egyszerűség és a természetesség híve.

Az ártatlan archetípus

Milyen jellemzői vannak?

Az ártatlan (gyermek) archetípusba tartozó brand családcentrikus, egészség- és környezettudatos, gyakran gyermekek és szülők a célcsoportjai.

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Forrest Gump karaktere

Audrey Hepburn

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

Gyakorlati útmutató az email fiókodban

Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!

HU