Az ártatlan
Az archetípusba tartozó brand a tisztaság, az optimizmus és az őszinteség megtestesítője. Gyakran nosztalgiát ébreszt az emberekben, a régi jó dolgokra emlékeztet, ezért a biztonság érzetét is társítják hozzá.

Az archetípusba tartozó brand a tisztaság, az optimizmus és az őszinteség megtestesítője. Gyakran nosztalgiát ébreszt az emberekben, a régi jó dolgokra emlékeztet, ezért a biztonság érzetét is társítják hozzá.
Örök optimista, gyermekien ártatlan, romantikus lény vagy. Az egyszerűség és a természetesség híve.
Az ártatlan (gyermek) archetípusba tartozó brand családcentrikus, egészség- és környezettudatos, gyakran gyermekek és szülők a célcsoportjai.
Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.
A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.
A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle.
Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.
A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.
Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat
Személyre szabott tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez információkat, például sütiket, tárolunk az eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat, például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat, kezelünk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk.