A lázadó

Ez az archetípus forradalmár a javából, aki nem fél konfrontálódni a hatalommal, kilépni a keretekből, eltérni a normáktól vagy éppen megkérdőjelezni a status quo-t. Gyakran valamilyen szubkultúra vagy kisebbség tagja.

Archetípusod: a lázadó

Öntörvényű vagy, nem félsz konfrontálódni és megkérdőjelezni a status quo-t. Vállalod a véleményedet, a szabadság és az önazonosság éltet.

A lázadó archetípus

Milyen jellemzői vannak?

Markáns, szabadságszerető, képes a megkövesedett eszmék felrobbantására.

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Krúbi

Madonna

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

Gyakorlati útmutató az email fiókodban

Ne feledd! Archetípusod alapján összeállítottam egy 3 témakörből álló gyakorlatias útmutatót, amivel még sikeresebbé teheted márkakommunikációdat!

HU