A hős

A hősök készen állnak bátran szembenézni a kihívásokkal. Feladatuk gyakran nehéz, teljes embert kíván. Céljuk elérése érdekében nem félnek konfrontálódni. Gondolj az akcióhősökre, katonákra, megmentőkre, az igazi lovagokra – a győztes típusúakra. Az archetípus jellemvonásait ismerhetjük fel a trénerekben, személyi edzőkben, coach-okban.

Archetípusod: a hős

Nagy elszántsággal veted bele magad a kihívást jelentő helyzetekbe. Képes vagy önmagadat és másokat motiválni. Lendületes vagy és kitartó. Éltet a győzelem, de a cél nem szentesíti az eszközt: a jellem fontosabb.

A hős archetípus

Milyen jellemzői vannak?

A célok eléréséhez fegyelemre van szükség. Megrendíthetelen koncentrációval rendelkezik; energiájával feltölt másokat. Az erő és kitartás mellett tradicionális értékeket képvisel: az adott szó, a lojalitás, a bátorság, és az áldozatkészség kötelezi.

A brand archetípusba tartozó márkák

A brand archetípusba tartozó személyek

Neo - Mátrix

Katniss Everdeen - Az éhezők viadala

a brand a céged tükre

Miért fontos kidolgozni az archetípusodat?

Az üzleti önismeret hozzájárul ahhoz, hogy hiteles márkát fejlessz, és magadhoz vonzd azokat, akik értékeiddel azonosulni tudnak.

A brand legfontosabb szerepe a megkülönböztetés, a felismerhetőség: hogy kiemelkedj a tömegből.

A vásárlói döntések érzelmi alapúak. Célközönséged nagyobb eséllyel választ téged, ha sikerül érzelmeket kiváltanod belőle. 

regina-laszloczky-startup-marketing (3)

startup marketing

Struktúra a kreativitásnak, stabil alap az innovációnak

Lászlóczky Regina vagyok, a lean szemléletű startup marketing koncepció megalkotója.

A vállalati, startup és egyéni vállalkozói szektorból érkező innovatív gondolkodókat támogatom a digitális marketing eszköztárával és keretrendszerek, legjobb gyakorlatok átadásával – legyen szó érdeklődők generálásáról, termékbevezetésről, hirdetés – és tartalomstratégiáról vagy brandingről.

HU