Branding

Érj el nagyobb hatást a funkciók, értékek és design összhangjával!

A brand érzelmi alapú.

A márka az, amit az ügyfél a tapasztalt funkciók, az értékek és a design együttes hatására érez a termékről, vállalkozásról.

branding-1

Funkciók

A márka szelleme. A termék alapját képező racionális jellemzők, képességek összessége.

branding-1

Értékek

A márka lelke. Választ ad a belső mozgatórugókra, melyek köré a márka személyisége építhető.

branding-1

Design

A márka teste. Látvány, mely vizuálisan alátámasztja a márka funkcióit és értékeit.

stratégia és design

A márkaépítés folyamata

A márkaépítés a brand stratégia, a vizuális tervezés, és a kommunikáció útján át vezet.

A célcsoport jellemzőinek megismerése (iparág, pozíció, kor, nem, motivációk, érdeklődés).

A versenytársak értékajánlatainak elemzése, és saját magunk pozicionálása hozzájuk képest.

Ebben a szakaszban megfogalmazzuk, hogy milyen értékek mentén működik a vállalkozás, milyen felismerés hozta létre a terméket, és azt is, hogy milyen értéket teremt a termék maga. Ezek mentén kialakítjuk a márka személyiségét.

A márka személyiségével összhangban lévő kommunikációs stílus és tónus kialakítsa; a célközönséggel rezonáló kulcsüzenetek, értékajánlatok és szlogen megfogalmazása.

Az arculati kézikönyv (brandbook) összefoglalja és vizuális eszközökkel érzékelhetővé teszi a stratégiát.

Márkaépítés a tartalommarketing eszközeivel.

Branding szolgáltatások

Branding stratégia

Célközönség kutatás, versengő értékajánlatok elemzése, saját értékajánlatok és kulcsüzenetek megfogalmazása.

Brand sprint

Már egy pár órás workshop is sokat segít a márkával kapcsolatos benyomások és célok megfogalmazásában.

Vizuális tervezés

Arculattervezési projekt vezetése, a stratégiát megtestesítő brandbook összeállítása grafikus / brand designer bevonásával.

Kommunikáció

Brandépítés a tartalommarketing eszközeivel (blogolás, webszövegírás, témanaptár tervezése közösségi média oldalakra).

Építs erős márkát árverseny helyett!

Alakítsd ki márkád karakterét és vonzd magadhoz azokat az ügyfeleket, akikkel szívesen dolgozol!

HU