Érj el nagyobb hatást a funkciók, értékek és design összhangjával!
A márka az, amit az ügyfél a tapasztalt funkciók, az értékek és a design együttes hatására érez a termékről, vállalkozásról.
A márka szelleme. A termék alapját képező racionális jellemzők, képességek összessége.
A márka lelke. Választ ad a belső mozgatórugókra, melyek köré a márka személyisége építhető.
A márka teste. Látvány, mely vizuálisan alátámasztja a márka funkcióit és értékeit.
A márkaépítés a brand stratégia, a vizuális tervezés, és a kommunikáció útján át vezet.
A célcsoport jellemzőinek megismerése (iparág, pozíció, kor, nem, motivációk, érdeklődés).
A versenytársak értékajánlatainak elemzése, és saját magunk pozicionálása hozzájuk képest.
Ebben a szakaszban megfogalmazzuk, hogy milyen értékek mentén működik a vállalkozás, milyen felismerés hozta létre a terméket, és azt is, hogy milyen értéket teremt a termék maga. Ezek mentén kialakítjuk a márka személyiségét.
A márka személyiségével összhangban lévő kommunikációs stílus és tónus kialakítsa; a célközönséggel rezonáló kulcsüzenetek, értékajánlatok és szlogen megfogalmazása.
Az arculati kézikönyv (brandbook) összefoglalja és vizuális eszközökkel érzékelhetővé teszi a stratégiát.
Márkaépítés a tartalommarketing eszközeivel.
Célközönség kutatás, versengő értékajánlatok elemzése, saját értékajánlatok és kulcsüzenetek megfogalmazása.
Már egy pár órás workshop is sokat segít a márkával kapcsolatos benyomások és célok megfogalmazásában.
Arculattervezési projekt vezetése, a stratégiát megtestesítő brandbook összeállítása grafikus / brand designer bevonásával.
Brandépítés a tartalommarketing eszközeivel (blogolás, webszövegírás, témanaptár tervezése közösségi média oldalakra).
Alakítsd ki márkád karakterét és vonzd magadhoz azokat az ügyfeleket, akikkel szívesen dolgozol!
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat
Személyre szabott tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez információkat, például sütiket, tárolunk az eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat, például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat, kezelünk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk.